Přeskočit na hlavní obsah

17. prosince 2019 (úterý)


Tak, po delší pauze, kde bylo hodně práce mám zase čas sepsat novinky.
1. Chlapi u nás jsou fňukny, bábovky, slaboši a uplakánci.  (až na vyjímky)
Proč to píšu? No, jako každý rok se posílalo víno, a jako každý rok náš pan inženýr dokázal, že matematiku prostě neumí :D Takže jsme měli 64 beden vína navíc.
Na našich dvou chlapech bylo to, aby víno přivezli. Což za velkého protestu udělali, sice museli přestěhovat 170 beden ale i tak, víno bylo v kanceláři. Pak nadešel den D, tedy den všechno víno rozdělit a zabalit. Dopisy a štítky s adresami jsem si připravila den předem. Dělala jsem to celý den, což zase bylo proti gustu šéfa, protože jsem na něj neměla vůbec čas. Takže odešel dřív a byl dost podráždění a natruc nepodepsal dopisy k diářům. (odložil to na den D, aby mohl zdržovat) A taky, že zdržoval.
Se sestřenkou jsme přijely na devátou, nasnídaly se, a začaly. I bez podepsaných dopisů, jelikož od šéfa přišla sms že dorazí v poledne. (Jen musím dodat, že veškeré tahání vína po kancelářích děláme jen my dvě, chlapi jen překáží, radí a fňukají, jak to museli nanosit do kanceláře asi na 5 míst)
Ano, víno muselo být na pěti místech, aby se nepropadla podlaha. O to víc jsme se natahaly a nachodily, ještě že jsme měly rudl.
Takže, všechno jsme si připravily abychom vše měly po ruce. Opravdu to tu vypadalo, jako bychom postavily pevnost z krabic :D a skoro se tu nedalo hnout. Do toho přišel starší kolega vyprávějíc, kolik má práce. Ve zkratce, za celý den absolutně nic neudělal, vyřešil sociálku, na hodinu a půl šel na oběd a pak už jen radil a překážel. V poledne přišel šéf. Několik krabic jsme měli zabalených i bez podepsaných dopisů a jak přišel, daly jsme mu je, aby je podepsal. Prohlásil jen ok a šel k sobě. Naivně jsme si myslely, že to podepíše a budeme moc pokračovat. Místo toho tam seděl, četl maily, co nám chodí reklamy a komentoval to. Pak vykřikoval něco o podpisování, jak se mu nechce a šel s někým telefonovat. No nakonec je podepsaná jen třetina.
Jak jsem psala o tom nedostatku místa, tak to bylo ještě velmi vtipné. Všude byly krabice s vínem abychom nemusely pořád někam běhat, tak jsme si ho vozily po třech bednách. Jelikož měl mladší kolega volno, tak jsme byly u jeho stolu a v polovině kanceláře.
Šéfíka nenapadlo nic lepšího, než se nejužší uličkou mezi krabicemi a přes nás cpát, jen proto, že si s ním kolega omylem vyměnil kalkulačku. Nemohlo to počkat do pondělí, nebo do doby kdy bude víc místa, prostě to muselo být hned. Pak když to bylo ještě méně vhodné, lezl tam znovu aby mu dal na stůl papíry, které jsou třeba založit do šanonu, které jsou u něj (šéfa) v kanclu.
Pak už byli srandy tipu, prasklá plastová rukojeť u rudla by se měla měnit zrovna když jsme s ním jezdily. Zvaní si návštěv a kurýrů zrovna když nikde není k hnutí. Apod…
Kolega vypadl už před čtvrtou a šéf tam seděl zhruba do půl deváté. Ani jednoho nenapadlo nám pomoci něco odnést, akorát nadávali, jak to překáží a nic, čuměli, jak to taháme a akorát padaly fórky. Domů jsme jely kolem 10 večer.
Včera 16. 12. jsem zařizovala kurýry, aby odvezli víno. Po Praze jedni a mimo Prahu druzí. A pár krabic rozvezl mladší kolega. Všichni věděli, že kurýři přijedou dneska a kde byli všichni chlapi? Neznámo kde. Pravidelně dostávám čočku, jak nepoužíváme kalendář, najednou tam není ani zmínka o tom, že tu nikdo nebude. Takže opět jsem ty krabice tahala já spolu s kurýrem. Smutné je, že jsem ani nic jiného nečekala.
Jediné, co jsem od pánů slyšela bylo: „To já už nenosím.“  Nesli je jen jednou sice do schodů ale jednou. My každou krabici tak 4x zvedali ze země. Plus teď bonus jsem je zvedala znovu a chodila s nimi ze schodů. :D :D
POZNÁMKA: DEN D – 13.12. 2019 (PÁTEK)
2. Nenávidím svoji práci
Mě práce nevadí, mám ráda, když mám hodně práce, pomalu když se nezastavím. To, co zažívám tady není hodně práce ani náhodou. Leda dva dny před tím, než balíme vína. Jelikož u nás se vždycky dělá všechno na poslední chvíli tak pak vše se dohání nejlépe v jednom dni.
Komunikace je tu děsná, spíše tu žádná není. Řeší se věci typu, kdo ukradl, komu nůžky, proč má někdo tenkou fixu a někdo tlustou. A pak když je problém, se to automaticky hodí na mě. Jako tenkrát, kdyby kolega přišel, tu štítkovačku rovnou uklidil a nenechával ji někde válet, mohl si ušetřit dohady a zmatek. Obvinil mě, že mu tu druhou nechci dát (tu druhou jsem potřebovala). Tak jsem mu musela najít jeho zabordelenou. A to je se vším, nic se nemůže najít, protože to má jeden nebo druhý kolega v autě, doma anebo, je to někde pohozené. A pitomec to řekl šéfovi, takže to mám na talíři, že je to moje vina. Samozřejmě, nechodím jim za zadkem a neuklízím po nich.
Nikdo vlastně neví, co bych tu měla dělat. Prostě nejlépe všechno. Chůvu, vychovatelku, uklízečku, asistentku, boxovací pytel, když mají blbou náladu a podobně. Div ne je nosit na rukou.
Podle šéfa nemám nárok na osobní život, protože jsem mladá tak mě nikde nic nedrží.
Musím tahat těžké věci, i přes to že neustále poslouchám, jak nesmím. Vždy když na to přijde jsem v tom sama.

Populární příspěvky z tohoto blogu

První jarní dny

26. 2. 2020 Dnešní den je bláznivě různorodý. Měla jsem mít krásný klid až do zítra ale v poledne mi byl překažen. Bohužel přišli. Nečekaně, neohlášeně a tiše se vetřeli zpět. Místo toho, aby jeli rovnou domů vyspat se z alkoholového opojení přišli do práce. Naštěstí šéfík chvilku poté co přijel zase odjel a upřímně doufám, že se už nevrátí. I když loučil se se slovy „tak zítra“. Očividně došlo už na zastrašování. :D Ale zjistila jsem, že miluji obchodní zástupce z různých firem co k nám občas zabloudí. Skvěle se s nimi flirtuje. A umí to. Na zlepšení dne je to parádní lék. Vlastně o nic víc nejde, jen o flirt. Bohužel tohle se u nás moc často dělat nedá, jelikož tu nejsem skoro nikdy sama a pokaždé tu někdo straší.  2.3. 2020 Nějak se ale pánové zklidnili a já skoro nemám o čem psát. Jedině to, že šéf má možná milenku. Je úplně vyměněný. I když si nejsem jistá zda je ta změna k dobrému či horšímu. Třeba v pátek. Přijel po třetí hodině a byl až přehnaně akční už od chvíle co vešel

Ach, to odmítnutí 😀

Teď po delší době relativního klidu, kdy už jsem si začala myslet, že mi mé kolegy vyměnili je vše ve starých kolejích. Už tu mám zase své princezny nazpět😀 Dnešní deprese dne : Nedokážeme se smířit s tím, že nám zákazník vypověděl smlouvu a chová se k nám přesně jako my k němu.  Ano, odmítnutí je těžké, obzvlášť pro někoho kdo se prezentuje jako nejlepší z nejlepších. Dnešní porada, (díky bohu už beze mě) je v duchu rozčilování se a fňukání.  Je to asi takhle.: zákazník si asi ze známosti, našel jinou firmu na servis klimatizací. Ale jelikož měl s naší firmou smlouvu tak ji vypověděl. Jelikož ta firma měnila majitele tak je jasné že to je prostě ze známosti. Co se dá dělat. Je to nemilé ale nebyl to kdo ví jak výnosný kšeft.  Takže, teď se můj šéf vzteká, jak si to vůbec mohli dovolit, když nemají důvod. Jen tak pro zajímavost, měli, jelikož tamta firma jim už dělala servis určitých klimatizací a majitel se rozhodl že nebude platit dvě firmy ale stačí jedna. Bohužel, ne ta naše.  Ale

29. listopadu 2019 - pátek

Dneska je den blbec. Počasí se střídá jako v dubnu, chvíli prší a chvíli svítí sluníčko. Čekám velký déšť při cestě domů. Zrovna dnes po několika velmi zajímavých telefonátech mě napadlo téma: Co je naše povinnost a co dobrá vůle, když jde o pomoc šéfovi. U nás to vždy fungovalo tak, že šéf si pískl a někdo to zařídil a on nehnul ani prstem. Zní to celkem normálně, vždyť je to šéf, ale co když se jedná o věci jako je donáška jídla, neustálá kontrola toho, zda má co pít a podobně. OK, nemám problém s tím, vařit mu čaj či kávu. S čím jsme ale problém měla bylo, když mě i nemocnou a v dešti poslal přes půlku obce jen proto, že měl chuť na kachnu. V létě v neuvěřitelném vedru jsem dostala úpal jen z toho, že jsem mu sháněla pizzu. On se ještě smál, proč tedy nechodím více odhalená, když je mi takové horko (v práci žádný dress code nemáme, tudíž každý může chodit, jak chce ale samozřejmě s mírou). Nejen že jsem mu chodila pro jídlo, i když já ani nikdo jiný tam nepotřeboval, tak j